måndag 2 april 2012

En trevlig helg.

God morgon, nu sitter jag på bussen och är på väg till jobbet. Efter en bra helg med blandade känslor och tankar. I fredags tog jag det lugnt efter att ha haft en kort dag på nya jobbet. Så när jag kom hem umgicks med min familj och kolla på tv. I lördags åkte jag hem till Henke på kvällen och spela lite tv spel och drack öl med Henke, Pierre och Tommy det blev en lång natt med lite sömn ca två timmar bara. Då jag skulle iväg och vara coach på en knatte tävling i brottning på söndagen. Tävlingen startade klockan 10:00 och var slut vid 12:30 redan. Det gick bra för Mölndals BK's knattar, vi tog hem tre guld, två silver, ett brons och två fjärde platser. Efter brottningen traska jag runt i stan och inväntade att blåvitt skulle börja spela. Da jag inte orkade springa om kring satte jag mig redan vid två tiden på O'Learys och kollade på lite hockey och fotboll. Pratade även med en del som olika personen samtidigt. son man tog sig några öl. Strax efter fyra kom Jocke ditt då sv hade bestämt att vi skulle se matchen tillsammans. Blåvitt började matchen bra gick i paus vila med 0-1, i andra halvlek vet jag inte vad de gjorde.. men det ledde till en förlust med 2-1 iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar