onsdag 9 maj 2012

Comback!

Ojojoj här var det dött... ska börja skriva lite mer nu igen hade jag tänkt. Så nu har jag en hel del att skriva om. Jag sa nämligen upp mig från Svenska pr gruppen då det inte var något jobb för mig.. fast chefen tyckte att jag hade talang för det även om jag själv inte visste om det. Fick höra det från en kollega som jobbar kvar där. Så då var det bara att börja söka jobb igen.. och jobb fick jag, nu jobbar jag på Uniflex bemanning inom lager och logistik. Jag skrev på för dom i torsdags förra veckan och började jobba på fredagen. Då fick jag vara på terminalen på dhl och palla upp packet, där jag även var i måndags och igår.
Men idag är jag ofrivilligt ledig, så då fick det bli att köra ett morgon pass på vårat gym ute i garaget. Senare ikväll blir det antagligen att åka till Mölndal och köra ett brottnings pass också. Nä nu ska jaag ta och laga lite mat så att man inte går och är hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar