torsdag 26 januari 2012

Saknar..

Nu har jag precis ätit lite mat efter att varit och tränat blev makaroner och köttbullar. Idag har jag varit i stan och träffat Jocke, vi har tjötat en massa om det ena och det andra men framför allt om blåvitt. Det blev även en lunch på pasta buffén i nordstan kommer inte på vad den heter men gott var det. Sen var det dags att ta sig till träningen för att röra lite på dö köttet. Men nu ska jag strax hoppa i säng för att imon ringer klockan vid 0600 för att jag ska hinna träna, äta frukost och gå ut med hunden innan jag ska till skolan. Efter skolan ska jag träffa Cissi och vi ska äta lunch och snacka skit. Efter det ska in till stan för att träffa min älskling! Saknar henne något otroligt men i mon får jag äntligen träffa henne igen. 

Ida! Du är det bästa som hänt mig på bra länge <3

1 kommentar: