söndag 29 januari 2012

I fredags ringde klockan 06:00 och då var det dags att gå upp och ta på mig för att gå ut i garaget för att träna. Men innan jag han gå ut i garaget för att träna ringde min älskling för att hon skulle väcka mig elak som hon är bara för att jävlas.. men om blev inte lika glad när jag redan var vaken. När vi pratat klart gick jag ut och tränade, efter det blev det en dusch och lite frukost innan det var dags att åka till skolan som börja vid 9. I skolan hade vi metod övningar där de som redan inte kunde lägga om sår fick öva på det, men övning ger färdighet så jag var också kvar och övade. När jag slutat för dagen ringde jag och väckte Cissi som hade för sovit sig och när hon väl kom så gick vi Nellos och åt lite lunch det blev en god pasta för min del och där satt vi ett tag och prata om allt mellan himmel och jord. Senare på eftermiddagen åkte jag hem till min älskling en stund innan vi åkte in till stan för att träffa Petter för att göra lite ärenden. Sen åkte vi med honom till Hindås umgås och äta pizza, runt nio tiden tog vi bussen till Göteborg för att spela lite biljard på biljardpalatset, där mötte vi även upp Pierre. När klockan började närma sig ett åkte älsklingen och jag hem till henne. Idag har det där i mot varit sjukt lugnt nästan för lugnt. Bara legat i soffan mer eller mindre, fast runt fyra tiden kollade jag på Frölunda - Skellefteå som dom vann med 6-1 med hennes pappa och bror, medan hon stod och förberedde middagen. Sen kom även Elin över vilket var trevligt, men jag smet undan och kolla på blåvitts tränings match med hennes familj. Dom spela 2-2 och förlorade tyvärr på straffar Spartak Moskva.. men det kändes bra, lite lätt ring rostiga med det var ju första matchen denna säsongen. Dom låg i alla fall bra i sina positioner och spelade rätt så bra och tog ledningen 1-0 och 2-1 men gav tyvärr bort 
2-2 målet på en riktig tabbe. Fast förövrigt såg det bra ut tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar